Friday, January 18, 2013

Bahana terkena sihir pengasih...





Assalamuialaikum buat tatapan pembaca, jika suami atau isteri anda terkena sihir jenis minyak ataupun gambar...saya ingin memberitahu atas pengalaman saya atas kes begini...contohnya suami atau isteri anda terkena sihir ini, selalunya jin  sihir akan mencari halangan yg menyebabkan sihir ini tidak dapat menguasai suami anda atau isteri, maka jin tersebut akan menyerang siapa yang menjadi halangan, hatta perawat akan di serang juga...pernah saya merawat suami seorang di kuasai sihir pengasih, isteri telah di serang jin pengasih dan membuat si isteri selalu pening kepala...maka saya rawat dengan menggunakan gambar suami yg terkena sihir...tiba-tiba si isteri muntah...bila saya scan rupa jin tersebut berada di bahagian kepala si isteri pesakit...jin itu bertindak memburukkan  muka si isteri untuk membuat suaminya menyampah pada si isteri...

 
Ok untuk pemahaman kes ini anda boleh menghubungi saya ataupun hantar komen...
 
 

7 comments:

  1. Boleh dptkan contact num.tq

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. dkt kawasan kedah ade x? sbb bakal tunang sy dah terkena ilmu pengasih... dengan keluarga die skali terkena ilmu pengasih

    ReplyDelete
  4. kalau rawatan jarak jauh boleh x? kmi non-muslim.

    ReplyDelete
  5. Boleh datang k Brunei x? Perlukan rawatan ini secepat yang mungkin..

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum,
    Boleh saya dapatkan maklumat lanjut mengenai cara membuang sihir pengasih

    ReplyDelete