Thursday, December 20, 2012

SIHIR FACEBOOK...

Asalamuialaikum...kisah ni nak saya paparkan adalah ingin memberi peringatan sama ada suami org ataupun isteri org...bahana sihir facebook agak membimbangkan...ada kes saya rawat di mana isteri terkena sihir melalui fb atas kesilapan suaminya sendiri...ini disebabkan suaminya sibuk atas urusan perniagaan...di mana suaminya membeli i pad untuk kegunaan isterinya agar isterinya dapat memenuhi masa lapang nya untuk melayari laman sosial iaitu facebook...pada asalnya si isteri ni menggunakan sebaik mungkin untuk mencari kenalan, tetapi lain yang jadi pulak, si isteri mula berkenalan dengan seorang jantan yang sudah berkhawin asal nya untuk bertukar pendapat...akibat perkenalan tersebut maka si isteri di sihir melalui gambar...ini menyebabkan si isteri telah beberapa kali berjumpa dgn jantan tersebut tanpa pengetahuan suaminya...

Kemuncak kisah ini adalah si suami melihat perubahan sikap isteri agak ketara, seperti panas baran melampau, tidak mahu mengurus anak , tidak memasak dan si isteri tidak bernafsu pada suami...

Perangai si isteri mula menunjuk belang...si isteri berani menelefon dan sms penuh kasih sayang pada jantan laknat tue hadapan suaminya...seperti si isteri menggangap suaminya tiada di situ...si isteri mula meminta cerai, alasan tidak serasi dgn suami...ini menbinggungkan si suami, asal isterinya seorang baik...

Apabila saya menyuruh anak murid saya shahir dan sazwan memberi rawatan...maka terkeluar rahsia yang tersimpan di mana beliau terkena sihir melalui gambar dan terkena cenuai selapas perjumpaan jantan tersebut...maka saya harap kisah ini menjadi iktibar pada para pembaca...anda boleh menghantar pendapat atau masalah mistik pada saya...insyallah saya akan menerang sebaik mungkin...

Saya juga akan memberi amalan tertentu pemasalahan ini....ikhlas dari saya...

No comments:

Post a Comment