Sunday, November 13, 2011

Minyak Cenuai...

Assalamuialaikum dalam kisah ni pula seorang perempuan akan berkawin tidak lama lagi telah terkena minyak cenuai di mana beliau seperti melupakan bakal suaminya...bakal suaminya telah membawa wanita ini untuk berubat dengan saya, apabila saya ruqyah keluar lah jin itu dan berlaku dialog di mana jin itu mengaku ia datang dari minyak cenuai yang di kenakan kepada wanita itu untuk kepentingan dari pihak lain...alhamdullilah dengan izin Allah beliau dah sihat kembali...

Ok kita lupakan kisah tue...saya akan menceritakan tanda tanda sesiapa yang terkena minyak cenuai ataupun minyak dagu ke senyoyong kesan tetap sama...menyusahkan aje...banyak dalam internet menjual minyak cenuai ada mengatakan minyak di buat untuk pelaris, pengasih, mengikat kasih sayangla...bagi saya semuanya tetap salah kerana ia adalah sihir Mahabbah dimana ia digunakan tanpa kerelaan pada diri si sakit...syirik tue bagi saya org tue yang buat kalau laki dayus...kalau perempuan sama dayus bingung n bangang tak de keyakinan...lebih lebih laki takde burung...

Bagi saya kalau terkena cenuai ni kita akan lupa anak bini, laki jika yang berkawin...jika tidak berkawin lupa tunang pastue nafsu macam kuda la...asyik ingat orang yang membuat kita...bila pandang bulan nampak la org yang buat...kita akan nampak bulan itu menyerupai org yang melakukan sihir minyak cenuai dan asyik merindui org tue seperti pungguk merindukan bulan...selalu org yang terkena dia tak ingat keluarga...ia bole di katakan sihir pemisah la...dalam satu kes pernah saya rawat si mangsa sanggup membeli sebiji pajero pada seorang lelaki yang menggunakan minyak cenuai kepada mangsa dan memberi wang banyak padahal ia baru kenal 2 minggu...

Kesan minyak itu menjadi kuat apabila kita lihat tibanya bulan penuh mangsa yang terkena minyak tersebut akan hilang ingatan pada kaum keluarga...jika minyak itu tidak dapat menguasai mangsa...si mangsa selalu pening kepala bila tiba bulan penuh...

Solat tue usah cerita lah kalau terkena susah nak solat...jika terkena jika tidak di ubat dengan betul mangsa bole mati dan gila itupun dengan izin ALLAH s.w.t...

Untuk pengetahuan jika mangsa dapat melihat rupa yang membuat di bulan maknanya kesan minyak tue dah kuat menguasai mangsa...

ikhlas dari saya....

No comments:

Post a Comment